facebook
Logo firmy

Usługi

 

Zakres prac porządkowych

 

  1. Sprzątanie powierzchni biurowych i pomocniczych oraz ciągów komunikacyjnych, w tym powierzchni parkietów, paneli, terakoty.

  2. Mycie drzwi wejściowych, bo to ważna wizytówka.
  3. Odkurzanie chodników, dywanów, wykładzin podłogowych, bieżące usuwanie plam z wykładzin.

    mycie balustrad
  4. Zmywanie podłóg na klatkach schodowych, korytarzach, pomieszczeniach biurowych.

  5. Usuwanie na bieżąco pajęczyn, kurzu, brudu ze ścian, sufitów, obrazów, parapetów, balustrad.

  6. Mycie balustrad, glazury.

  7. Systematyczne ścieranie kurzu, z mebli, przedmiotów i sprzętu znajdujących się w pomieszczeniach.

  8. Mycie luster, kontaktów, włączników światła, drzwi, grzejników, parapetów, pojemników na mydło, papier toaletowy, ręczniki.

  9. Mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych.

  10. Przecieranie sprzętu komputerowego, słuchawek telefonicznych z kurzu.

  11. Opróżnianie koszy na śmieci i wynoszenie ich do miejsca składowania, wymiana worków na śmieci w koszach.

  12. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz w skutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.

  13. Sprzątanie wycieraczek.

  14. Zakres usług obejmuje uzupełnianie:

    mydło w płynie
  • środków zapachowych do toalet,
  • papieru toaletowego,
  • ręczników papierowych,
  • gąbki do mycia naczyń,
  • mydła w płynie.

 Do zmywania, czyszczenia i konserwacji wszystkich powierzchni używać będę środków myjących, czyszczących lub konserwujących (płynów, emulsji, past, itp.)

 

 Wykonujemy również usługi, takie jak:

  • Polimeryzacja podłogi PCV, Linoleum,czyszczenie dywanów
  • Krystalizacja marmuru,
  • Impregnacja kamienia,
  • Pranie wykładzin dywanowych, oraz tapicerki samochodowej.

 

TO TYLKO NIEKTÓRE Z NASZYCH USŁUG !!!

 

 

Przykładowe zapytania ofertowe

 

 Oferta na utrzymanie porządku wspólnoty mieszkaniowej

 

  1. Zamiatanie klatek schodowych, 3 x razy w tygodniu Poniedziałek, Środa, Piątek

  1. Mycie podłóg, usuwanie na mokro kurzu z balustrad, parapetów, tablic ogłoszeniowych skrzynek 2 x razy w tygodniu Poniedziałek, Piątek

  2. Mycie szyb w drzwiach wejściowych, 3 x razy w tygodniu

  3. Usuwanie na bieżąco zabrudzeń z ścian

  4. Mycie opraw, skrzynek licznikowych, grzejników raz na kwartał

  5. Koszenie trawników 1 x raz w mc od maja do października

  6. Od maja do października pielenie na bieżąco rabat wokół budynku, obkopywanie krzewów tzw. Misy

  7. 2 x razy w ciągu roku przycinanie krzewów, roślin

  8. Bieżące odchwaszczanie chodników, zamiatanie krawężników

    koszenie trawnika
  9. Nawożenie trawnika, odchwaszczanie go, dosiewanie trawnika. Koszt zakupu nawozu, trawy, środka odchwaszczającego na koszt wspólnoty mieszkaniowej

  10. Odśnieżanie chodników w okresie zimowym, koszt zakupu mieszanki piaskowo solnej pokrywa wspólnota

  11. Mycie okien na klatkach schodowych 2 razy w roku, zwłaszcza przed świętami

 

Do sprzątania klatek schodowych używam bawełnianych mopów płaskich firmy Vermop, zaś do mycia używam chemii profesjonalnej.

 

_________________________________________________________________________________________ 

 

Oferta na polimeryzacja oraz pranie wykładzin dywanowych

 

 Witam serdecznie,

w związku z tym, iż nie posiadam informacji dotyczącej ilości metrów kwadratowych danego obiektu podaje cenę netto za 1 m2.

To znaczy 10,00 zł netto za 1m2 plus 23 % VATu za położenie polimeru, z chemią, oczywiście że najpierw doczyszczam powierzchnie odpowiednim środkiem do typu każdej podłogi tj. PCV, czy Linoleum przy użyciu szorowarki i odpowiedniego pada. Współpracuje z Firmą JohnsonDiversey. Wystawiam faktury VAT.

Dziękuje za zainteresowanie się moją ofertą.